13 Mayıs 2012

Anneler günümüz kutlu olsun!



Bugün anneler günü. 13 Mayıs 2012. On üç de uğurlu sayılarımızdan biridir. Bakmayın kötü şöhretine. O çok iyi hem de muteberdir. Dün akşam Fenerbahçem şampiyonluğu kaybetti ama morallerimiz bozuk değil, omuzlar dik. Bal küpü bulmuş adama bir kaşık reçel kaybetmiş olmak koyar mı hiç?

Yarı uykulu yarı uykusuz bir gecenin ardından bu sabah yine de dinç ve enerjikim. Anamı ve kızkardeşimi bir araya topladım. Hep birlikte anneler günümüzü kutlayıp karşılıklı iyi dileklerde bulunduk. Mutfaktayız. Duygusal anlardan sonra annem konuyu dağıtmak maksadıyla:

- Akşama bir tane enginar var, zeytinyağlı. Onu yersin.

Ben:

- Yeter o bana. Zaten rejimdeyim.

Cumartesi akşamı, hem de Fener'in şampiyonluk maçı var biz rakı filan içmemişiz. Annem de şaşkın bu işe.

Soruyorum:

- Anneciğim, müsaadenle bu akşam iki kadeh rakı parlatalım bu enginarın yanında. Yazık, ağlamasın. Hani şu küçük minyatürler var ya yirmilik, onlardan.

Hayret! Olacak iş değil. Tolga rakı içmek için annesinden izin istiyor.

Bizde kaç gündür bi haller bi değişiklikler olduğunun o da ucundan köşesinden farkında. Muzip muzip ve kinayeli soruyor :

- Sebebi ne ki?

Aynı muziplikle cevap veriyorum:

- Sana olan sevgi ve saygımdan. Bugün anneler günü değil mi yahu?

Karşılıklı gülüşüyoruz, gözlerimizle anlaşıyoruz.

Efendim!

Tüm annelerin ve anne adaylarının ve de özellikle Fenerbahçeli yeni anne adaylarının anneler gününü tüm kalbimle kutluyorum. Bize her gün anneler günü.

Ama babaları da bu kadar ihmal etmeyelim, bu kadar ezmeyelim yahu. Yazıktır, günahtır. Onlar da insandır, onlar da can taşır :)

Sevgiler, saygılar, hepinize iyi Pazarlar efendim.

Sağlıcakla kalın.
-----------------------------------------
Ek:
Sami bizim yazıyı okumuş kendi ayfonundan. Demin geldi yanıma, bize bozuk çalıyor:
- Mutfakta biz de yanınızda değil miydik? Yahu biz adam değil miyiz? Kalbimi kırdın.
- Özür dilerim Sami'ciğim. Haklısın. Gönül koyma. Sen bu evin prensisin.

Tolga Al  13.05.2012  11:13  Erenköy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazarak bize destek olabilirsiniz !